2009年12月16日星期三

人生最痛苦嘅莫過此!

喺西遊記里面,孫悟空曾經講過,失去咗嘅時候先至後悔莫及;人生最痛苦嘅事莫過於此!
而我就覺得最痛苦嘅.........就係牙痛!
早幾日我隻補過嘅牙又再次赤赤痛;到今朝起身諗住擦牙嗰陣......
支牙擦唔小心隊到佢;嘩!痛到我吖!成個人跪咗喺地,仲出埋血㖭;陰公!
次次隔無幾耐就痛一痛,真係攞我命,所以我決定長痛不如短痛,一於將佢就地正法!
呢個星期六早上9點;就要去行刑!亦係我最驚嘅時刻!

就好似鍾意一個在乎自己嘅人,無論幾痛苦;你都感得係一種享受。
但係如果你偏偏鍾意咗一個,永遠當你係寂寞嗰陣時嘅玩物;
根本從來就無考慮過鍾意你嘅人,而你卻要忍受一次又一次會被冷落嘅痛苦;真係會好痛;
咁又何必去keep住呢份痛楚,不如及早離場!

2 則留言:

  1. 拔牙,最怕的就是打麻醉针的那一刻,刺进口腔,好恐怖
    啊~~~~

    回覆刪除