2009年12月13日星期日

為人生仍然有憧憬飲杯,乾!



今日星期六,終於都可以抖番下,
是關尋日公眾假期我都要開工呀,真無癮!
一如以往,星期六我通常都會喺我workshop過夜,
砌我嘅模型打發時間,而今晚就就有D特別,
因為當砌到凌晨兩點幾嗰陣,唔知"戚"起邊條筋,
話要買D啤酒慶祝下喎,之後就到七仔附近嘅茶室;
買咗三支大啤,老細仲送咗袋冰㖭,



捽之四條友就一路砌模型,一路飲喇!
砌咩模型,慶祝咩吖!其實咪係各懷心事,
只不過係想借酒意放縱下,



人与人之间,都會有软弱嘅时候,
一D以为係互相连累,互相依赖嘅关系,
往往先至係令佢哋可以有勇气继续堅持落去嘅原因。

今晚大家都好開心,因為喺最無意中搵到D放縱;
喺最失落嘅时候,搵到共同扶持,
仲可能令其中一位朋友提出勇氣而帶嚟一段姻緣㖭,嘻!

人生真係好為難;總係要我哋喺遺憾中領略圓滿;
從分離嘅思念中領略相聚嘅幸福;
從背叛嘅痛苦中領略忠誠嘅可貴;
從失戀嘅悲傷中領略長相廝守;
而有好多事,喺這世上係改變唔到嘅;
當改變唔到嘅時候,唯有接受....或者....逃躲。

沒有留言:

發佈留言