2009年11月21日星期六

金馬崙高原的茄山約定!



舅父嘅蕃茄園!
行茄山前,影張合照先!


支黑色管係用嚟施肥嘅,
仲係定時定刻由電腦監控嘅㖭!










明知山有茄;偏向茄山行


KL 來的同胞請到這邊來,小心!小心!


茄園山頂!











開始收成收集;準備裝箱;出貨!



有躂地仔,唔好嘥咗佢,種D白蘿蔔先!

我老表話:"金馬崙D地真係正,
求其是但插D嘢去種,都可以生到大大棵"哈哈哈哈!






好似蕃茄山咁呀!








藍衫嗰位係我媽子



我舅母;都仲幾靚㗎!









阿姨嘅菜園,我都唔sure呀係咩葉﹣"嚴茜"啩!










就係呢個斜山啦!







阿姨種咗兩年嘅木薯,一句"唔該"就俾我連根拔起;
仲係未夠斤兩嘅㖭,真係唔客氣!嘻!





臨走嗰陣因為無時間行玫瑰園,
就唯有去舅父嘅老友"文哥嘅菊花園"頂下癮啦!
氹氹轉;菊花園;炒米瓶;糯米池..............














不忘拍底D參考實物!:-)








沒有留言:

發佈留言