2009年10月31日星期六

老豆嘅背影

今晚如往日一樣;放咗工之後;
食完飯都會番去自己嘅工作室;
繼續做自己嘅"秘撈"同一D往日文件;
工作對我嚟講,就好似每日夠鐘食飯瞓覺咁,
已經冇咗嗰種新鮮感;而變成一種生活習慣。
當番到屋企,就睇見老豆坐咗喺客廳度,
望住部電視,睇緊華麗台嘅節目,
諗住上前向佢打個招呼,點知原來佢唔係睇電視,
而係已經"恰"著咗;睇到老豆滿頭白髮,
就記得媽子曾經同我提過;老豆佢對眼,視力開始減退,
原因係因為長期染髮嘅後遺症,
已經再見唔番老豆"烏捽捽"嘅頭髮,
無幾耐老豆就醒咗,我哋兩父子傾咗一陣,
老豆就話要番房休息,因為坐得太耐,起身嗰陣;
隻左腳有點麻痺,但係佢都唔覺痛;
仲笑笑口咁講咗一句........"老豆真係老喇"
我知佢好開心;因為兩父子好耐都冇傾過計,
睇住老豆慢慢一步步咁上樓梯嘅背影,
我突然醒起一句說話..........
"樹欲靜而風不止,子欲養而親不在";
而我就同自己講:老豆!以後我會多D同你傾計㗎喇!

沒有留言:

發佈留言