2009年7月19日星期日

打破我沉悶嘅夜晚!

擒晚係一個無想像中咁沉悶嘅夜晚,
事關有位其實已經認識而又從未見過面嘅朋友,
因為家有囍事,而路經隨便嚟探下我,
佢就係Chmwai,仲有小豪,KY,TK
首次與Chmwai見面,但一D都唔覺得陌生,
喺workshop,我哋傾咗好耐,佢好健談,
臨走果陣,大家都意猶未盡,
所以都決定今朝再一齊食點心,
而唯一掃興嘅,就係原本佢哋食完點心後,
打算番workshop繼無續吹水,
可惜無將呢個打算話我知,
而我又要車我老豆去機場,
希望下次有機會再聚啦!
臨走,KY原來要求將作品陳設在我workshop,
仲帶埋作品㖭,而呢部我當然係唔認識啦,
不過做得好靚,所以陳設之前,
忍唔住手影咗輯相,等大家欣賞下。




















3 則留言:

  1. 哇!五星的作品,真的是很精致。
    之前也有在论坛看到他的作品,不过沉了很久,也忘记了他的论坛ID。
    听说是用喷罐的,不知道是否是他,因为当时有两个五星玩家。
    不知你是否愿意让我知道他的 cari 论坛 ID 呢?
    希望下次的聚会,可以跟他见个面,交个朋友。

    回覆刪除
  2. 其實6月份的聚會,他都有出席,只是你沒留意罷了,
    就是和小豪路過出席的那一位,
    他的ID我也忘了,因為很少出現。
    但在ZeroG forum, 你應該找到吧!

    回覆刪除
  3. 爽哦!有那么多人找你~~~

    回覆刪除