2009年6月17日星期三

肯为一个自己鍾意嘅人去假装自己,或者係一種最細微嘅爱与付出。

唔開心嗰陣,就需要一支烟,烟,令我想起一个古仔。

以前有位女性朋友,食烟食得好凶。但係男朋友最讨厌食烟。
所以每次跟男朋友见面之前,她都刷牙漱口,清除烟味。
有一晚,我同一班朋友喺佢屋企,她烟接烟咁食咗两包。
突然,她男友call嚟,話在附近,十分钟后上會到。
她吓到魂飞魄散,冲入厕所刷牙。突然从厕所跑出嚟,嚇咗我哋一跳,
满口都係烟膏泡沫和鲜血,有半条牙膏仲挂喺佢嘅心口。
她話因为心急,所以太用力刷到流牙血,而且仲吞了两啖漱口水。
一段日子后,佢哋兩個分咗手。每次傾起嗰晚嘅狼狈樣,她都苦笑凄然。

其實肯为一个自己鍾意嘅人去假装自己,或者係一種最細微嘅爱与付出。
而我只係會知道,當晚究竟係佢假装無吸烟吖,定係佢男朋友假装無闻到烟味。

4 則留言:

  1. 大佬..
    其實我一直很想謝謝你一路來的支持...
    謝謝你在我每次不開心的時候都會耐心的好言相勸...
    真的很高興認識你這位朋友!
    希望我們的計劃日後能發揚光大!!!
    大家一起加油吧!!

    回覆刪除
  2. finally see ur blog ard.
    hope u can post more stories for us~
    love your stories much~
    very meaningful!

    回覆刪除
  3. 哦哦!新张志庆!
    一定要支持的!:)
    ----------------
    肯定是他的男友假装没有闻到烟味啦!
    抽两包,不是两支叻~~~
    Walao~~~~

    回覆刪除
  4. 最近真的是吹 blog 风啊!
    近来支持支持!

    回覆刪除